Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

DSS ne sme da bude u vlasti sa onima koji ruše ustavni i pravni poredak Republike Srbije

Komentari (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 22 septembar 2016 16:29
Dragan, Katun
Zaboravite ove. Ne podnosite ostavku, ljudski ih upozoravate šta čine, al oni imaju "teranje" moralno, OTKAČITE ih jer je očigledno da vas ne uvažavaju.
Krenite bez njih, niste bez izgleda, otresite se ovih palančana, a Vi znate ko je vera a ko .......
Preporuke:
69
6
2 četvrtak, 22 septembar 2016 17:53
srbska zoora
Kako to da im nije smetala koalicija po gradovima do maja meseca i to u nekim najvecim u Srbiji kao sto je Novi Sad sto se nisu bunili tada Ristic , Jaksic, Sanda, Neverovatno je da iako se slazem da u zatvor treba da idu oni koji su rusili Savamalu mi treba da podryavamo protest iza kojeg stoje ljudi koje imaju NVO direktno finansirane spolja iz amerike.Da li je moguce da neko tvrdi iako smo opozicija naprednjacima iako Milos kaze da nema koalicije sa njima na republici ni s azutima dokle god se zalazu za eu nato mmf prodaju prirodnih resursa strancima. Kako je moguce i na to nema odgovora od brace sa KiM da podrze stav da DSS podrzi Jankovica kao pred kandidata i da rusi Vucica sa onima kojima ne pada na pamet da promene politiku nego samo da zasednu na presto
Preporuke:
17
72
3 četvrtak, 22 septembar 2016 18:06
Istočno rimsko carstvo
@srbska zora

Žute treba ignorisati, ali Miloš Jovanović nije neko ko će ići u rušenje Vučića. On će biti nešto između Šešelja i Nenada Popovića, neka nacionalna i navodno opoziciona grupa koja je protiv EU ali koja vrlo nemušto kritikuje marionete te iste EU na vlasti.

Miloš Jovanović bio je pre par meseci u emisiji kod Nikole Vrzića (vučićevca) zajedno sa Željkom Cvijanovićem (najodvratnijim vučićevcem).

Jovanović je u datoj emisiji branio Vučića i pričao da Vučić ne kontroliše medije!

Jovanović je vučićevac!

Pogledajte i sami:

https://www.youtube.com/watch?v=zZtOcB7A1eU
Preporuke:
70
12
4 četvrtak, 22 septembar 2016 18:19
Evroskeptik
DSS je mrtva, g. Kojiću.
Oni koji su na ovim izborima dali glas odoše u unutršnju emigraciju. Ali, imaće DSS više mesta na sledećim izborima. Na listi SNS.
Preporuke:
58
3
5 četvrtak, 22 septembar 2016 18:58
Mićko
@srbska zora

Sve, sve, samo nek se ne dira u lokalne koalicije sa SNS-om.

Miloš Jovanović je mogao da bude baja, pa da kaže i ovako: "Neću zajedničkog kandidata opozicije, ni slučajno. Ali neću ni koalicije sa SNS-om na lokalu, jednako odlučno. Nego idemo sami, da klatimo i valjamo, da pucamo iz svih oružja, do poslednjeg metka. Pa kom opanci a kom obojci." Ali ne. Idemo sa teorijama zavere i geopolitikom - jer Vračar ne sme pasti.
Preporuke:
54
2
6 četvrtak, 22 septembar 2016 18:58
opozicija
Smarate, smarate, smarate. Ako hoćete da uništite DSS, onda Kojiću samo napred. Kažete u nekom tekstu, nije problem Radulović nego Vučić. A to što je Radule ušao u Vučićevu vladu posle briselskog sporazuma nema veze. Al sad imaju veze lokalne koalicije. Pa do juče ste isto bili u koalicijama po lokalu pa vam nije msetalo. Ćutali ste. Obrazloženje koje dajete je mešno. Čini se da opstruirate dolazak Miloša Jovanovića. Treba da nam objasnite zašto.
Preporuke:
18
83
7 četvrtak, 22 septembar 2016 19:42
negi
@opozicija Miloš Jovanović nije član DSS-a(istupio),nije član ni jednog organa DSS-a,ali ako vi hoćete da ga izaberete za predsednika DSS-a ok.ali nemojte pametovati i popovati. Izaberita ga i pokažite nam da smo budale što smo glasali za vašu listu.I nemojte više da vam padne na pamet da sebe nazivate "patriotama" a druge "izdajnicima".Vi ste najveći izdajnici,veći i od Vučića i Dačića i ovih koje proglašavate,izdali ste svoje glasače samo pet meseci posle izbora.
Preporuke:
60
6
8 četvrtak, 22 septembar 2016 19:49
Srđan
Veliko razočarenje nastupi Miloša Jovanovića u par emisija 2016. Pretvorio se u SNS bota. Vidi se da su službe "radile" na njemu.

"Priča da Vučić kontroliše medije su nebuloza i dokaz da ga Zapad ruši"
https://www.youtube.com/watch?v=BGn6OOznGu8

"Stvara se jedna atmosfera u drustvu da je moderno kritikovati Aleksandra Vucica i vlast i kad treba i kad ne treba"

https://www.youtube.com/watch?v=sScoqEDM33E

"Vučićevo raspisivanje izbora je opravdano jer je potreban legitimitet za reforme" i još mnogo skandaloznih stvari. Ko da je Vučićević ušao u njega.
Preporuke:
59
7
9 četvrtak, 22 septembar 2016 20:02
U DSS-u
pretežu sivi konformisti, oportunisti i mediokriteti, a ne živi suverenisti, patriote i revolucionari.
Preporuke:
51
4
10 četvrtak, 22 septembar 2016 20:27
strava
Baš sam se ovih dana zamislio: vreme je za redovnu prozivku iz DSS KiM.
Preporuke:
8
43
11 četvrtak, 22 septembar 2016 20:52
SNS skakvaci pojeli DSS
Tužno je u šta se pretvorila ova stranka. Marko, Sanda i ljudi uz pokrajinskog odbora DSS su 100 posto u pravu, sramota je što se uopšte i postavlja dilema bilo kakve saradnje sa ovim "naprednim" izdajnicima. Ali prevladaće, bojim se, sitnošićardžijski interes pro-SNS klike, koja je spremna da se idrekne Slaviše i Marka zbog jedog Uroša i Miloša i šake vlasti na Vračaru. Nadam ser da još nije kasno za preokret.
Preporuke:
55
4
12 četvrtak, 22 septembar 2016 20:58
reč dve kroz malo šale
Bliže se izbori u DSS-u. Time je postalo jasno da će u DSS-u posle izbora biti mnogo budućih bivših članova. I dok se DSS raspada DS se sastavlja, pri tom u obema strankama su izbori blizu gde će se DSS smanjiti a DS povećati. Tako će stranka koja ima najraznovrsniju lepezu glasača: anti-SNS, anti-DS i anti-SNS-i-anti-DS konačno prestati da bude takvog biračkog sastava iako su svi antiglobalisti. A sad ozbiljno pitanje, kome odgovara da se DSS raspadne? Pa svima. Svakom će zapasti po neki glasač DSS-a.
Preporuke:
32
2
13 četvrtak, 22 septembar 2016 21:38
Rado
Sanda, Đorđe. Po ko zna koji put apelujem da raskrstite sa propalim DSS. Oglasite se. Recite bez ustezanja i prenemaganja kome treba ovakav DSS. Otadžbini Srbiji ne treba. Ako hoćete da sačuvate svoj integritet, idite što pre iz takvog izdajničkog DSS. Ja sam, iako nisam član DSS, to dobro znaju mnogi iz rukovodstva DSS, još pre izbora govorio da se moraju izvršiti radikalne ne samo personalne već i programske izmene u DSS. Ne, nisu me poslušali već su me popreko i sa omalovažavanjem gledali i slušali. Opet ponavljam: Vas dvoje imate moralni kredibilitet da formirate novu stranku. Videćete, mnogi će vam prići čak i naprednjaci. Animirajte mlade, nezaposlene, studente, nekmpromitovane intelektualce, posebno dijasporu.
Preporuke:
34
0
14 četvrtak, 22 septembar 2016 21:45
negi
@reč dve Vaša šala je najveća istina. Već sam tvrdio da će mržnja DSS prema žutima (DS) pojesti DSS.To je postalo patologija.Toliku mržnju nisam video ni Šiptara prema Srbima.Čak mislim da je ovaj raskol u DSS uzrokovan upravo time.G.Ivić je pokušalala u opozicionom delovanju da se se usaglasi sa DS i ostalom pro evropskom opozicijom radi golog opstanka na parlamentarnoj sceni i odmah su krenuli "čuvari vatre" mržnje.Ono što je frapantno,to je da ovi "čuvari vatre mržnje"ne shvataju da bez DS i DSS nema demokratije u Srbiji i da nestanak jednog znači i početak kraja nestanka drugog.Najgore što i u DS pristalice Šutanovca i on sam zagovaraju ovu omrazu,dok je Pajtić za saradnju,što je uostalom i pokazao.Na kraju će ispasti da će g.Ivić i Pajtić biti žrtve kojima su demokratija i pravna država preči od svih razlika(nema razlika bez demokratije) a pobednici "čuvari vatre mržnje" pa makar to bilo po cenu nestanka svojih stranaka.Zato oni mogu sa Vučićem,Šešeljem,Dačićem,mogu i sa Tačijem
Preporuke:
23
6
15 četvrtak, 22 septembar 2016 22:58
Srki
Srbi sa Kosova,ne preostaje vam nista drugo nego da formirate vasu politicku stranku sa statutom koji ce propisivati tajno biranje predsednistva od strane celog clanstva i da se borite za sebe.U Beogradu ce i posle SNS da dodju novi izdajnici jer to jednostavno ne zavisi o volji naroda nego o kupovinama ucenjenih ili podmitljivih politicara i stampi koja je prakticno kompletno u vlasnistvu stranaca.Oni ce uvek da nadju ljude koje mogu kupiti ili uceniti, posebno dok izdaja prolazi bez kazni.Kada budete birali vazne ljude tajnim glasanjem,ipak ce ljudi veceg morala doci na pozicije,a to moze da da neku nadu.To je jedna opcija,a druga opcija je da svi do jednog iselite sa Kosova kolektivno i da pokazete i izdajnicima u Beogradu i onim svetskim dvolicnjacima da su proterali kompletan narod sa svojih vekovnih imanja.Pa da vidimo sta ce da urade.Ovako,vas preostalih 100000 samo daje legitimitet etnickom ciscenju Kosova od strane Brisela i Washingtona.Preselite u Beograd,na Dedinje
Preporuke:
18
1
16 petak, 23 septembar 2016 00:00
Duh Čaveza
""Negi.

DS ne treba mrzeti. Njih treba prezirati.

Sa banditima nema razgovora.
Preporuke:
12
7
17 petak, 23 septembar 2016 00:19
Goran1
Kada će već jednom taj rasplet unutrašnjeg konflikta u DSS?
Ovako rodoljubi samo gube vreme i bespotrebno se stvara nedoumica kod sipatizera. Čak i da struja Sande Rašković i Mirka Jakšića ne prevlada glupo je trošiti energiju na unutrašnja trvenja u stranci.
P.S.
Upravo mi pada na pamet naslov jedne pesme, pa i knjige - preveli su sa "Bolje tanje, a bolje".
Preporuke:
9
0
18 petak, 23 septembar 2016 01:20
Doktor
Nadam se da na Glavnom odboru moze da se anulira sramna odluka Predsednistva. U suprotnom, Sanda i Marko ne trebaju da nastavljaju da daju legitimitet naprednjacima koji su ocigledno preuzeli stranku.

Najveci dobitnik naprednjackog preuzimanja DSS-a bice Dveri, koje ce preuzeti veliki deo njihovog glasackog tela.
Preporuke:
20
1
19 petak, 23 septembar 2016 07:15
reč dve kroz malo šale
@negi
Šalu na stranu, ja sam izrazito anti-DS.
Preporuke:
10
2
20 petak, 23 septembar 2016 07:32
ZR
Ili napustite DSS i pravite novu patriotsku stranku,
a ako ostajete, onda nema svrhe pisati apele i saopštenja, jer je nemoralno biti u stranci i istovremeno pisati saopštenja protiv njene zvanične politike. Ovo nisu sitne stvari oko kojih je dozvoljeno da unutar stranke postoje različiti stavovi.

Naravno, mišljenja sam da je prva opcija jedina ispravna za svakoga ko sebe naziva patriotom.
Preporuke:
11
2
21 petak, 23 septembar 2016 07:47
Bivsi DSS
Presao sam u Dveri!
Preporuke:
17
5
22 petak, 23 septembar 2016 07:52
teletabis
Braćo Srbi, vas je ostalo toliko malo na KiM a isto tako imate i malo pameti. Imate zajednički problem, imate zajednički cilj i imate sto stranaka da se lepo razjedinite i izsvađate. Ako to nije dokaz male pameti onda ne znam šta jeste.

Vaš spas je u jedinstvu i jednoj pravoj jakoj stranci. Samo tako imate šanse za budućnost.

Ovako u sto kolona jedino možete sa boščom u ruci da krenete ka Beogradu.
Preporuke:
7
7
23 petak, 23 septembar 2016 08:46
A kako je Sanda glasala na Predsedništvu?
Čujem da je bila uzdržana. Dakle, nije glasala protiv koalicija sa SNS?
Preporuke:
6
10
24 petak, 23 septembar 2016 09:07
negi
@šalu na stranu... I ja sam protiv politike DS-a,ali isto tako pkušavam da budem realan.Imam dovoljno godina da pamtim ove omraze i kako su nastale.Ako je jedan Đinđić mogao,kada je pogledao rezultate istraživanja,da kaže,"ok. jedini koji ima šanse da pobedi Miloševića je Koštunica, idemo sa njim kao zajedničkim kadidatom",šta onda glume ovi miševi?!
Preporuke:
9
4
25 petak, 23 septembar 2016 09:25
puna podrška braći sa Kosova
Neki komentatori kao da ne razumeju o čemu se ovde radi, ili se prave naivni. Vučić uz pomoć svojih spavača i nekolicine u međuvremenu "preobraćenih" preuzima DSS. Ne radi se tu samo o Vračaru, nego o tome da spreči svaka mogućnost zajedničkog nastupa opozicije i da potpuno pacifikuje "desni" deo političke scene, radikali su već "pripitomljeni", a sada će od DSS-a da se pravi nešto slično. Brate Marko, ne dopusti im da otmu stranku.
Preporuke:
22
1
26 petak, 23 septembar 2016 11:54
Jos jedan "Tribalac"
Za vreme Kostunice, DSS je u vladu uzimao Vuka Draskovica, G17+, i DS iako je u tom momentu vec godinama DS zagovarala teoriju po kojoj je sam Kostunica nalogodavac ubistva Zorana Djindjica.

Imajuci sve ovo u vidu potpuno je smesno govoriti o "preobracenim" clanovima DSS koji rasturaju stranku. "Preobraceni" DSS je u stvari izvorni Kostunicin DSS sa svojom izvornom ulogom vazda konstruktivne i impotentne opozicije koja ne sme da sprovodi politiku koju na recima zastupa, dok sa druge strane efikasno sprovodi zamisli onih koji su stajali iza 5. oktobra
Preporuke:
9
7
27 petak, 23 septembar 2016 14:07
Studentski grad
Mraz, reć mraz koristi mlada generacija. Nova reč je i SMARA. Monogo mi se sviđaju ti pojmovi.
Nije jasno šta spaja DSS, šta je koheziona snaga? Nema je. Stranka ne postoji, razbijena je. To je osetio Koštunica i rekao - zbogom. Svi su ga prevarili, imali su i oga, on je doveo DOS, verovatno nije hteo, ali jeste.
Ostaci DSSa koji su takođe obmanuti, sada kukaju nad sudbinom. Stranku treba da preuzmu novi kadrovi - ako takvih ima. Da DSS ima 5 Marka Jakšićaišao bi odmah na 30% biračkog tela. Koliko ima Kojića na KiM? Zna li neko. SNS na KiM je uveo teror, kupio parama Tačija i MMFa poslanička mesta, rade za nezavisno Kosovo. Katastrofa od izdaje. Šta će srbi u vlasti Tačija i Haradinaja? Šta tamo traže? Traže mir, pomirenje ili fotelje i predaju srpske zemlje NATOu, Bajdenu, Olbrajt. Za par šljiva, šta nam rade.
Morate preći u ilegalu, naći kadrove koji će da polože život za Srbiju, koji će biti Marko i Kojić. Vidite kako kupuju Popovića, da li je moguće da mu treba ministarsko mesto?
Preporuke:
11
1
28 petak, 23 septembar 2016 14:08
Studentski grad
Nastavljam zbunjeno
Počnite ljubav iz početka. Sačuvajte mrežu i odane ljude. Svoje subaše proverite na odanost. Izdaja je sveopšta. SNS takođe ne postoji. Svi bi iz SNS prešli kod onoga ko im da fotelju i pare. Nema poštenog čoveka na vidiku. Ostala je samo sirotinja. Penzioneri su uplašeni, MMF diktira, sveopššta zabuna. Bez revololucionarnih poteza i družina nema slobode. Pokoreni smo. Svi su podmitljivi. Državna uprava, tužilaštva, sudstvo, policija – svi se kače na fotelje. Ako Vučić krade izbore, ako iz drugih stranaka, sa drugačijim programima, kupuje ljude – pa to je kriminal, ucena, korupcija nad korupcijama. Daje primer da svi treba da budu korumpirani, da kupuju slobodu, demokratiju, pravdu, Ustavni sud... sve je propalo. Sve je trulo u državi „danskoj“.
Počnite ljubav iz početka
Preporuke:
6
0
29 petak, 23 septembar 2016 14:58
@Studentski grad
Prvi izdajnik sopstvenih načela je sam Koštunica, koji je zatim i sopstvenu stranku napustio, ili izdao, razlika je u nijansi. Nije mu drugi nametao ni Milana St, ni braću Petrović, ni Obrena Joksimovića, ni Batića, ni Ljilju Nedeljković, ni plejadu tajkuna sa Nešom Popovićem na začelju.

Zna se od čega se pita ne pravi.

Novi početak tek kada se popuni septička jama.
Preporuke:
11
1
30 petak, 23 septembar 2016 15:04
Konobar
Ljudi u kontaktu sa novcem postaju kvarna roba...vera za večeru...potvrđuju: za dolar se sve može kupiti! Grozno je vreme, merila morala se promenila od kada pederi zavladaše...
Preporuke:
12
1
31 petak, 23 septembar 2016 17:07
Peter RV
Za- Rado
Potpisujem!
Goli opstanak DSS-a odsad- je smrtonosan po Srpstvo- kojem je bilo isuviše lažnih opozicija koje su ga anestezirali da prihvate volju okupatora.
Nova partija, sa principima koje svaki patriotski Srbin može da prihvati.
Predlog.
1. Ne-dvo-smisleni javni razkid sa petim Oktobrem. Oglasit ga, ono što je istinski bio- dan nasilne 'promjene režima' u Srbiji, po poznatom receptu Vašingtona.
2. Nato i Zapad ostaju neprijatelji sve dok okupiraju zadnji djeo srpske teritorije! Borba, zaustavljena petog Oktobra- se nastavlja!
3.Posmrtni odstatci čovjeka koji je vodio odbranu Srba protiv Nato-okupatora, da se što prije prenesu-svečano- u Aleju Velikana.
4.Potpuna rehabilitacija Miloševićeve- sramno progonjenje- porodice.
5. Uvođenje Dana Srpskih Žrtava Haga.
Preporuke:
10
1
32 petak, 23 septembar 2016 19:56
Milisav Bačinac
I da ne znam u čemu je štos, ipak bih se opredelio za Miloša Jovanovića, upravo zbog horskog pevanja svih vas što nikad i niste glasali za DSS, pa sad likujete nad "eventualnim" raspadom te partije. Na vašu žalost, od raspada nema ništa ! Naprotiv, sa Milošem dolazi i nova energija, a ostaje stara Koštuničina politika. Jasna, dosledna, čvrsta i tvrdo nacionalna, utemeljena na vladavini prava, slobode i demokratije. Upamtite jedno, nisu Miloševića 2000-e pobedili bukači i prostaci - Vuk i Šešelj, već onaj pristojni i pošteni - Koštunica.
P.S.
Odgledao sam emisiju za koju se ovde mnogi hvataju i to stavljaju Milošu na teret. Moj savet svima vama je da ponovo odslušate, pa ćete se i sami uveriti da je Miloš govorio o slobodi medija za "drugosrbijance", NVO i td. Budite pošteni prema sebi, pa recite: da li Vučić kontrolišeima punu kontrolu nad RTS"-om sa Bujoševićem na čelu, da li kontroliše "Blic", B-92 ...? O tome je Miloš govorio. Uključite malo mozak Šešeljevci, a batalite komentarisanje !
Preporuke:
1
14
33 petak, 23 septembar 2016 23:55
ledeni
@ Milisav Bacinac

Ko ce Vam verovati nakon vracara, to je kao da se slazete sa briselskim sporazumom, ulaskom u nato i svim sto krasi sns.
Sada ste Vi u rangu krkobabica, ivice, .....cerka firma sns.
Kostunica jeste/sic/ pobedio glasovima nas koje krpite da smo gibanicari, ali Srbija je izgubila.
A strast kojom istrajavate na mesiji jovanovicu, licno me ne zanimate kao srpska opcija/nema ni jedne, je neopreznost/cemu idolopoklonstvo, ili Vam je neophodno?
Preporuke:
10
1
34 subota, 24 septembar 2016 00:04
@ Milisav bačinac
Bravo brate Milisave! Vraški si u pravu, što je trulo do srži, dalje se raspadati ne može. Baš kao ni SPO. Ali će žestoko da vonja.

U pravu si takođe, Slobu nisu oborili bukači i prostaci, već Soroševe (i druge) pare kojima su isti kupljeni. A što se pobednika tiče, to je van ikakve sumnje bio menadžer pothvata, Zoran Đinđić. Umiveni Koštunjavi je u toj raboti bio tek Zoranova maskota. Kad je odigrao epizodu koja mu je poverena, sišao je sa scene da izbegne svaku odgovornost skriven iza "neobaveštenosti" i bezkičmenjaštva.

I znaj brate Milisave, bez mozga su šuplje glave.
Preporuke:
6
2
35 subota, 24 septembar 2016 06:36
Neobavešten
DSS ima sistemsku grešku još od Koštunice.Tu nema jasne ideologije.Svet se promenio i demokratija se izgleda seli na istok.To je tako kada se izgubi kompas i duhovna vertikala. Jednostavno je. Treba se prisetiti hijerarhije. Ne može demokratija ili legalizam biti preči od odbrane slobode i teritorije, jer su obe preduslov prava i pravde. Ne mogu ženska ili dečija prava biti starija od prava toliko opevanog sa ženske strane "alfa mužijaka" da postavlja red u svojoj kući.Ima toga još mnogo.Ceo društveni život i bitisanje... To bi bila jasna alternativa i Čedi i Vučiću. Ovako za šta da glasam? Da me DSS posvadja sa zapadom i opet nastavi da mi uvodi njihove "vrednosti" i način života?
Preporuke:
6
2
36 subota, 24 septembar 2016 08:09
Milisav Bačinac
@ledeni
Šta nakon Vračara ? Kakve veze Miloš Jovanović ima sa kolaboracionizmom na Vračaru ? Zašto uporno njega trpate u koš sa balavurdijom bez karijere i profesije, a gladne `leba bez motike ? On se čovek sklonio pre par godina upravo zbog blagog odnosa DSS-a prema SNS-u i nije ni na koji način učestvovao u stranačkim aktivnostima, da ne govorim o svrstavanju u bilo čiji tabor. Sad ga stranka prepoznaje kao novog lidera i oko postoji opšti konsenzus, jer je najblistavija figura u srpskom političkom miljeu. To što izbegava da javno pljune na te bednike sa Vračara, to je zbog unutarstranačke kohezije; da se što manje kvalitetnih ljudi izgubi tokom pedstojećeg raspleta za izbor predsednika. To što je odmeren u izjavama prema vlasti i Vučiću, to je već stvar pristojnosti i dobro osmišljene strategije. Nisam ni najmanje ostrašćen; naprotiv, pokušavam objektivno da sagledam situaciju. Razlika između mene i vas je u tome što ja želim uspeh DSS-u, a vi da nestane.
Preporuke:
1
8
37 subota, 24 septembar 2016 13:09
Aleks
Miloš Jovanović jednostavno nema čvrstinu. Suviše je suvoparan i relativno bezidejan. Neuporedivo bolji kandidat za novog lidera je profesor Ristivojević iz Novog Sada. Mnogo je energičniji od Jovanovića, koji po temperamentu liči na g.Koštunicu, ali to danas nije najbolje u pogledu regeneracije stranke. Ristivojević ima nepokolebljive stavove o EU,NATO, SNS-u, i što je najvažnije, nije potkupljiv i nije neko ko ide bilo gde i bilo kod koga po sopstveno mišljenje. Takođe je važno i to što je stari član i mogao bi da bude spona različitih struja, odnosno mogao bi da održi kontinuitet delovanja stranke i njene ideologije. Neverovatno je samo kako ljudi prihvataju nametnuta rešenja (proglasili M.J.kao jedinog kandidata i svi o njemu kao takvom raspravljaju), umesto da predlože i neke druge kandidate.
Sandri R-I hvala na dostojanstvu i principijelnosti retko ko silazi sa funkcije a da nije oteran). To je primer koji svi kojima je stalo do morala u politici treba da slede.
Preporuke:
7
0
38 subota, 24 septembar 2016 14:22
Milisav Bačinac
Slažem se sa Vama, osim da Miloš nema energiju i da je bezidejan. Prvi bih podržao Branislava Ristivojevića, jer takođe mislim da je bolji izbor od Jovanovića, ali je potrebno znati da li g. Branislav želi da se kandiduje za mesto predsednika stranke. Znate, kada se Koštunica povlačio ostavio je Aleksandru Popoviću da rukovodi strankom do izbora; međutim Popović nije imao snage za to i nije se ni kandidovao, a imao bi 100% podrške. Između Aligrudića i Sande većina članstva se opredelila za Sandu, što se ispostavilo kao dobra odluka. Sanda je očuvala organizaciju u stravičnim okolnostima i uvela je u Skupštinu i to treba prihvatiti i poštovati. Sada se neko nov odvažio da povede DSS i zašto je toliko strašno podržati ga, imajući u vidu da iza njega stoji predsedništvo i glavni odbor!? Navodno zbog toga što je Vučićev pion!? Pa obnevideh od kuckanja ovde da svima dokažem da nije! Vučić je za njega insekt i manje od toga, pobogu! DSS je mnogo krupna institucija da bi se klovnovi igrali sa njom.
Preporuke:
2
5
39 subota, 24 septembar 2016 21:55
ledeni
@ Milisav Bacinac

Nije problem Jovanovic, problem je sto je stranka definitivno ostala bez identiteta. ceda, canak, ...dss. Tuzno.
Princip je da Vam je ime Milisav i to kosta, predci su nam kolibarili vekovima/cergarili, vekovima, ginuli, ...da bi opstali kao Radovani, Ostoje, ...
Da li je njima bilo lako?
Slazem se sa Vama da je Ristivojevic ono sto ovom narodu treba, na stotine bar.
Preporuke:
1
0
40 nedelja, 25 septembar 2016 15:02
negi
@ Milisav Bačinac Izgleda da vama još nije jasno šta se događa i šta je cilj radikala na vlasti i u "opoziciji"?!Uništenjem DS,a za njim i DSS-a,radikali uvode "demokratsku diktaturu" ili ako vam je lakše "demokratsku okupaciju" glumeći i vlas i opoziciju"? Sve dok postoje DSS i DS,bez obzira na ideološke razlike,to nije bilo moguće jer se radi o autentičnim i strankama sa "demokratskom istorijom" i pedigreom,sva ostala opozicija su ad hok stranke nastale odpadanjem od ove dve bez ikakve autentičnosti.SNS su autentičniji radikali od same SRS jer ih ima više nego kod Šešelja(Radeta,Nataša Jovanović, Mirčić)dok u SNS-u(Nikolić,Vučić, Tabaković,Mirović, Gojković,Gašić,Martinović,Babić,Arsić...) glume neku novu stranku.Sve je to jedna stranka kojoj je jedini cilj da uništi stare demokratske stranke.Ostale će usisati! Dali će biti Miloš Jovanović,Ristivojević,Popović nebitno,samo da nisu g.Ivić Rašković i Pajtić.
Preporuke:
1
0
41 ponedeljak, 26 septembar 2016 16:38
Milisav Bačinac
@ negi
Pa sad, da mi nije jasno, to malo teže. Ipak, shvatam šta hoćete da kažete, samo što takav plan nije uspeo ni malo ozbiljnijem čiki od ovih klovnova - Miloševiću. Svojevremeno je i on pravio JUL, Novu demokratiju i sl, potkupljivao preletače i td, pa je ipak pokošen 2000-e. Vi ste, čini se, ispustili jednu bitnu karakteristiku naroda, a to je osvešćivanje i zasićenje. Ma kakav medijski inženjering da je upregnut za potrebe toga čega se Vi plašite i ma kakvu medijsku torturu da sprovodi režim, sve se to ruši se kao kula od karata kada se na suprotnoj strani pojavi grupa ozbiljnih i odlučnih ljudi koja bolje artikuliše potrebe birača (građana). Kada se na čelo te grupe postavi nepotrošena i markantna figura, ne postoji način da ova prva grupa primitivaca ostvari zamišljeno. Takođe, izdvojio bih tu DS, jer su oni definitivno razbijeni izborom Šutanovca za predsednika. On je izuzetno omražen čovek sa hipotekom grobara srpske vojske.Sve to ide u prilog DSS-a, a i Srbije. Pozdrav
Preporuke:
2
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner